Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Regulamin dotyczy usług świadczonych przez spółkę WMP Doradztwo sp. z o.o. spółka doradztwa
podatkowego z siedzibą w Warszawie (01-627) przy ul. J. Słowackiego 16/18, NIP 5252777707, REGON
382374440. Rezerwacja wybranej usługi dostępnej na stronie https://umowkonsultacje.pl/ oznacza, że
zobowiązujesz się do zapłaty wynagrodzenia we wskazanej na stronie cenie.
Usługi realizujemy zdalnie (telefon, Skype, MS Teams, Google Meets). Forma zostanie ustalona wcześniej,
zgodnie z Twoimi preferencjami. W tym celu skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo pracownik
administracji spółki doradztwa podatkowego.
Wynagrodzenie uregulujesz przy pomocy usługi płatności online (Tpay). Po dokonaniu rezerwacji, na
wskazany adres e-mail, wyślemy do Ciebie potwierdzenie wraz z linkiem do płatności. Gdyby wiadomość do
Ciebie nie dotarła, sprawdź proszę spam oraz foldery z ofertami, a w przypadku jej braku, skontaktuj się z
nami mailowo na adres e-mail: mistrzpodatkow@mistrzpodatkow.com lub telefonicznie pod numerem +48
22 201 33 22 (w godzinach 8:00-16:00).
Płatność możesz również uregulować przelewem na podstawie wystawionej przez nas faktury proforma.
Usługa zostanie zarezerwowana dopiero po dokonaniu płatności.
Z usługi możesz zrezygnować najpóźniej na dwie godziny przed ustalonym terminem realizacji,
wysyłając informację o rezygnacji na adres e-mail mistrzpodatkow@mistrzpodatkow.com. Odwołanie
spotkania nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami. Uiszczoną opłatę zwrócimy na Twój rachunek w ciągu
kilku dni. Jeżeli nie odwołasz spotkania we wskazanym czasie i nie pojawisz się online zgodnie z ustaloną
formą lub nie połączysz się telefonicznie, nie będziesz mieć możliwości domagania się zwrotu uiszczonej
opłaty, ponieważ specjalista z naszego zespołu będzie wówczas do Twojej dyspozycji i w gotowości do
realizacji usługi.
Fakturę VAT potwierdzającą Twoją płatność wyślemy na adres e-mail wskazany podczas rezerwacji.
Powyższe wynagrodzenie dotyczy usług opisanych na stronie https://umowkonsultacje.pl/ i na zasadach
opisanych w niniejszym regulaminie.
W przypadku przedłużenia czasu przeznaczonego na usługę lub rozszerzenia jej zakresu, koszt może
wzrosnąć proporcjonalnie.
Może też się zdarzyć, że stopień skomplikowania zagadnienia nie pozwoli zrealizować usługi w ustalonym
terminie, ponieważ będzie wymagać poświęcenia więcej czasu i pracy. W takiej sytuacji ustalimy te koszty
osobno.
Koszt usługi nie zostanie obniżony, jeżeli usługa zostanie zrealizowana w krótszym czasie niż wskazanym w
opisie usługi.
Dokonując rezerwacji usługi konsultacji, dokonujesz wyboru specjalisty, który ją przeprowadzi. Jeśli masz
wątpliwość, czy wybrana osoba posiada kompetencje w wybranym zakresie, skontaktuj się z nami mailowo
na adres e-mail: mistrzpodatkow@mistrzpodatkow.com lub telefonicznie pod numerem +48 22 201 33 22
(w godzinach 8:00-16:00).
Wypełniając formularz rezerwacji należy wskazać dane kontaktowe oraz syntetyczny opis
zagadnień merytorycznych (możliwie w punktach), które będą przedmiotem usługi. Ułatwi to
naszemu specjaliście przygotowanie do realizacji usługi. Jeśli realizacja usługi wymaga analizy
dokumentów, wyślij je mailowo na adres e-mail: mistrzpodatkow@mistrzpodatkow.com najpóźniej
na trzy dni przed ustalonym terminem. Dokumenty powinny być zapisane w formacie pdf.
W przypadku reklamacji usługi, prześlij zgłoszenie na adres e-mail: mistrzpodatkow@mistrzpodatkow.com
Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni.